سلام خدمت همه ی بنده های خدا

دوباره با دلی پر اومدم باید ببخشید که همیشه ناراحتیام رو واسه شما عزیزان رو میکنم.

یمدتیه حس خیلی بدی پیدا کردم احساس دوری از خدا رو دارم نمیدونم چجوری

دارم نماز میخونم کلا نماز میخونم که خونده باشم.نمیگم قبلا با حضور قلب کامل بود

ولی خیلی بهتر از حال این روزام بودم.کلا چند روزیه روند زندگیم خورده بهم بدون

هدف دارم عمرم رو میگذرونم .نمیدونم چکار کردم که باعث شده اینقدر از خدام دور

بشم .خیلی کم یاد خدا و امام زمانم می افتم حالم از این دوران زندگیه خودم بهم

میخوره.این عدم تمرکز داره داغونم میکنه .کلا حس میکنم همه ی کارام داره رنگ

خودخواهی میگیره بخودش .نمیدونم چی شده ولی هر چی هست  حتما یدرمانی

داره .چقدر بده نتونی با معشوقت کانکت بشی و این بزرگترین عذابه .خدا جونم

نمیدونم مشکل از چیه ولی خودت کمکم کن .

 

کسی هست که این حس منو تجربه کرده باشه بتونه کمکم کنه؟

اللهم عجل لولیک الفرج