سلام

گاهی وقتا آدم آرزو میکنه کاش هر چه زودتر کوچ کنه وقتی انسان نمیتونه حرفش

رو به دیگران بفهمونه ودیگران اصلاً آدم و درک نمیکنن وآدم دیوونه میشه.

داریم به کجا میریم بخدا میخام یجای باشه که انسان بتونه تا آخر عمرش گریه کنه.

دلم بیشتر از اونایی میگیره که ادعای مسلمونی دارن هر روز تسبیح دستشونه

کاش از بچگی مرده بودم یا چیزی نمی فهمیدم .اگه این حرفا رو اینجا میزنم بخاطر

اینه که کسی نیست که بهش بگم کسی نیست که بشه باهاش درددل کرد.مثل

اینه که یک استاد فیزیک بخواد از مسایل فیزیک با من بیسواد بحث کنه. تو فامیل یه

جشن عقد هست .جشنی که داخلش رقص و ... هست .شهر ما تقریبا همه

همدیگه رو میشناسن چند روز پیش ینفر فوت کرده حالا بحث هست که این جشن

رو یکم عقب بندازن بخاطر اونی که فوت کرده .میدونی چیه هیچکس درد اینو نداره

که بخاطر خدا جشنی نگیرن که داخلش گناه باشه .دلم فقط از این میسوزه .تازه

غیر از این همه دغدغه فامیل شده که واسه مراسم چی بپوشن .میدونم اصلا طرح

این موضوع برای بعضیا مسخره هست ولی خیلی واسه من مهمه دارم دیوونه

میشم.فقط بحث اینا نیست همه زندگیمون داره بر اساس خیالات پیش میره کاش

قبل از نفس کشیدن انسان خودشو میشناخت کاش قبل از دبیرستان یکسال درس

انسان شناسی میخوندیم.همه اینا بکنار ولی خودم از همه بدترم حیف که اینجا

جاش نیست. ببخشید که سرتون رو درد آوردم.خیلی اعصابم خورد هست.این فقط

یه مصداق بود.وگرنه خیلی از این موضوعات هست.

 

آنان که رفتند کارحسینی کردند وآنان که ماندند باید کار زینبی کنند وگرنه یزیدیند.

حالا بیشتر میفهمم وقتی دلوشته های دکتر شریعتی و میخونم .

اگه به این امید هستیم که بیخیال امام زمان میاد همه چی رو درست میکنه پس من و شما چکاره ایم

هواپیما واسه فرود نیاز به فرودگاه داره .باید فرودگاه رو ما آماده کنیم .

خدایا همه ی ماها رو به درد دین دچار کن.

 

اللهم عجل لولیک الفرج