به نام خـــــــدا

سال جدید رو به همه ی دوستان تبریک میگم وامیدوارم سالی پر از خدا

داشته باشید .

تو این چند روز یچیزی بمن ثابت شد .اگه از اسلام پیروی نکنیم و از تاریخ

عبرت نگیریم محکوم به کسب تجربه های تلخ در زندگی میشیم .که هم

روحیه انسان خراب میکنه هم زندگی سخت و بی روح میشه.

و یاد گرفتم که جز بخدا به کسی دلنبندم.چون هر چیز یا هر کسی غیر او

یه روزی آدمو تنها میزاره و اونجاست که میفهمی چه اشتباهی کردی وتنها

کسی که در همه حال باهات هست خداست و اونه که با اشتیاق

بحرفات،درد دلات گوش میده و ادمو آروم میکنه.و خدا رو باید شکر کرد که

انسان و جوری خلق کرده که برای خوشبختیش فقط خدا کافیه.

من ینفرو خیلی دوست داشتم (الانم دارم).همیشه نگرانش بودم که خدای

نکرده کاری نکنه که خلاف دین باشه البته تا اونجایی که من از دین

میفهمم.

اونم خیلی علاقه نشون میداد و هیچ وقت مخالفت نمیکرد .شاید رفتار من

بد بوده که جای انتقاد برای اون نگذاشتم حالا به هر دلیلی (یا بخاطر

احترام یا رودربایستی یا ...) نمیدونم.تا اینکه فهمیدم همچین رغبتی بدین

نداره و فقط جلوی من اینطوری هست.و زیاد اهمیتی بقرآن نمیده و

واسش مهم نیست.نگرانی من از این هست چرا همون روز اول بمن نگفت

.خیلی سخته کسیو دوست داشته باشی و نگران آیندش باشی ولی اون

برات نقش بازی کنه.برای خودم ناراحت نیستم .نگران اونم .این متن و اینجا

نوشتم چون به پیامام جواب نمیده شاید اینو بخونه.و از همه دوستان یه

خواهشی دارم .اگه زحمتی نیست کمکم کنید .من چطور باید رفتار میکردم

و کجای کار من اشتباه بوده.و چطور بهش بفهمونم که باورش بشه من

واقعا خوشبختیشو میخوام.

البته این روزا با هر کسی در مورد دین حرف میزنی یا مسخرت میکنند یا نه

خوب گوش میدن وتایید میکنن وپشت سرت میگن اون دیوونست یا خیلی

که احترام بخوان بزارن میگن بزار دلش خوش باشه.

ولی مطمئنم اشتباه از من بوده یا اخلاص نداشتم یا فقط حرف میزنم یا بد

رفتار کردم یا غرور گرفتدم نمیدونم.کاش آدم کسیو داشت که عیباشو هر

چند وقت به آدم گوشزد میکرد.

یعنی خاک برسر من اگه دلیل دلزدگیش از دین من باشم.خدایا معذرت

میخوام.

آخه یکی نیست به آدم بگه تو خودت خیلی آدم درستی هستی که بقیه رو

نصیحت میکنی.

ببخشید خیلی واسم دعا کنید شاید خدا بدل پاک شما بنده های خدا نگاه

کنه منم ببخشه.

خیلی از دوستان بابت شروع بد معذرت میخام.

چرا بعضی دخترا حجاب رو رعایت نمیکنند.چرا فکر میکنند حجاب فقط

پوشش سر هست همه جور لباسی میپوشن تنگ،زننده چرا این همه

آرایش.

چرا بعضی پسرا هرزه هستند همیشه دنبال خوشگذرونی لباسای عجیب

چرا علاقه دارن خودشون رو به شکل دختر در بیارن.

چرا بعضی دختر پسرا عشق و محبت رو از هر کس و ناکسی گدایی

میکنن.

داریم بکجا میریم این همه پیرو هوا وهوسهای خودمون بودیم بکجا رسیدیم

.همیشه اضطراب همیشه نگرانی.دنیا خسته نشده از این همه جنگ و

غارت ودروغ .زمان این نرسیده که بازگشتی به فطرتمون بکنیم.

 

اللهم عجل لولیک الفرج