بسم الله الرحمن الرحیم

امروز اعصابم داغونه چون کاریو انجام دادم که ازش متنفرم

بچه داداشم چندتا دی وی دی بهم داد که براش رایت کنم .روی اونا نوشته بود کپی برداری شرعا حرامه ولی من با دونستن این موضوع بازم این گناه رو انجام دادم .

موضوع اونا درسی بود حالا اگه بچه داداشم با کمک این دی وی دیا موفق بشه در آینده کار گیرش بیاد ،تو درآمد حرام اون، منم شریکم یعنی یه کاری انجام دادم که تا قیامت بپایه من گناه مینویسند .متاسفم واسه خودم که فقط حرف میزنم. کاش میشد جای برم که کسی منو نشناسه تا تو اینجور موقعیتها گیر نیوفتم . ولی خب مشکل ایمان ضعیف منه فقط امیدوارم سازنده ی این برنامه منو حلال کنه گر چه حلال کردنه اونم واسه من فایده ای نداره چون با خدا مخالفت کردم و مهم نفس مخالفته . اینو نوشتم چون مطمئنم برادرزادم می خوندش .

کاش بخودم گفته بودی تا واست خریده بودم.

این که گذشت ولی همین جا ازت خواهش میکنم چیزی که خدا راضی به انجام دادنش نیست رو از من نخوای عزیزم.

خدا کمکم کنه که دیگه برخلاف خواست خودش چیزیو نخوام واسه من دعا کنید که آدم بشم و بمونم!

الهم عجل لولیک الفرج