بهنام خدا 
خدایا نمیخوام از کسایی باشم که خودشون رو مومن و بقیه رو کافر حساب میکنند باشم.
خیلی دلم میگیره وقتی میبینم در اطرافم کسیو ندارم که درد دین داشته باشه اصلا بقیه رو درک نمیکنم شایدم اونا منو درک نمیکنند هرجا میرم انگار برام ناآشناست با هرکه صحبت میکنم فکر میکنم از یه سیاره ی دیگه ایه واقعا نمیدونم چیکار کنم چقدر خوبه آدم کسیو داشته باشه که درکش کنه ، وقتی باهاش هست احساس آرامش کنه وقتی باهاش صحبت میکنه روحش بره سمت خدا کاش تو شهرماهم کسی بود که منو بیشتر با خدا آشنا میکرد دلم میخواد فریاد بزنم اونقدر که خدا در گوشم بگه دیوونه چیکار میکنی من که همیشه باهاتم.چقدر خوبه مونس آدم اهل بیت باشن چقدر خوبه کسیو داشته باشی که آموزشت بده تا از جهالت بیایی بیرون دلم واسه یه بنده خدا تنگ شده کسیکه واقعا بنده خدا باشه مخلص،مهربون،عالم کسی که وقتی باهاشی احساس کنی ایمانت قوی تر شده.
خدا جون من ماشین،خونه،کار،همسر،شهرت اینجور چیزا نمیخام من فقط شما رومیخام کسی که شما روداشته باشه اینا دیگه میشن واسش بازیچه دیگه اینا هدف نیستن بلکه وسیله میشن واسه رسیدن به شما گاهی وقتا میخام این جسم لعنتیو ترک کنم بیام پیشت بیام تو آغوشت منو نوازش کنی آخ که چی میشه .ولی چکار کنم که بار سنگین گناه نمیزاره حتی قدمی بردارم چه برسه به پرواز، خداجون گناه دارما کمکم کن نزار این بندت بره زیر ولایت شیطون از من گفتن بود اون دنیا نگی چرا ؟ 
من که الف رواز ب تشخیص نمیدم هرکاری کردی خودت کردی .خداجون دیگه نمیتونم روحم رو گول بزنم اون شما رو دوست داره هر کاری میکنم سرگرمش کنم فایده نداره واسه من خواب و خوراک نزاشته.
باید ببخشی که اینجوری خودمونی باهات صحبت کردم.
خدایا طوری منو بساز که دوست داری نه اونجور که خودم میخام.
این ایام رو تسلیت عرض میکنم آخه سالگرد شهادت بهترین بنده هاته.
راستی نمیشه بیخیال۳۱۳نفر بشی تو اگه بخوای با یه نفرم میتونیا!! من یه نفرو میشناسم.
الهم عجل لولیک الفرج