بسم الله الرحمن الرحیم

امروز همینجوری داشتم تو اینترنت گشت میزدم خودمم نمی فهمیدم دنبال چی هستم حین همینکار بودم که یه لحظه بخودم اومدم گفتم تو رو خدا نیافریده که کار بیهوده بکنی حتما هدفی داره خودمو کمی جمع کردم .چرا نمیرم کمی مطالعه کنم سطح معلوماتمو بالا ببرم وبتونم اونو بکسی انتقال بدم البته علمی که بکار بخوره واقعا همگیه(منظورم من و امثال منه) ما داریم به بیراهه میریم درسی و میخونیم که دونستنش وندونستن واسه اون هدفی که خدا واسه ما قرار داده فرقی نمیکنه مثلا همین وبلاگهایی که ما داریم بعضیا واسه سرگرمی ،بعضیا عشق و عاشقی و از همه بدتر بعضیام فقط شایعه پراکنی میکنند .و من به این نتیجه رسیدم که خدا واسه لحظه لحظه های زندگیمون ازمون سوال میپرسه اگه خدایی نکرده مطالب وبون باعث انحراف کسی بشه تا موقعی که اون تو گمراهیه گناهش پای ما هم هست.اگر هم باعث انحراف کسی نشه حداقل ضررش اینه که وقت خودمونو تلف کردیم .حتی نظراییم که میدیم خدایی نکرده از روی جلب توجه واز روی شهوت نباشه .بیایید کمی بخودمون بییایم فکر کنم تفریح وبازی دیگه از ما گذشته ما همگی باید تلاش کنیم این رسالتیو که خدا بدوش ما گذاشته بنحو احسن انجام بدیم اگه هر کسی تو رشته ای که هست کارشو خوب انجام بده دیگه در همه چی خودکفا میشیم واین یعنی سربلندی اسلام ومسلمین.نمیدونم با حرف من موافقین یا نه ولی چیزی که من حقییر از دین فهمیدم اینجوریه البته نظر شخصیه نمیخوام به دین نسبت بدم شاید اشتباه میکنم. البته بکسی بر نخوره درد دل خودمه ودارم بخودم میگم وامیدوارم کسایی که میخونند اگه اشتباه فکر میکنم راهنماییم کنن.

حلالم کنید که وقتتون رو گرفتم .(شاید همین نوشته هم نیتش غیر خدایی باشه دعام کنیید که آدم بشم).

الهم عجل لولیک الفرج