به نام خدای عزیز

تو این چند روز که داشتم با خودم فکر میکردم همیشه تو این فکر بودم اگه

من هم در سال 60 زنده بودم کدوم طرف جریان قرار میگرفتم طرف حق یا

باطل یا بیطرف خیلی فکرکردم هر جور خاستم حودمو طرف حق بزارم

نتونستم، تحمل این همه سختی واقعا مشکله  این همه مشکل در روز

عاشورا اصلا نمی تونم با این موضوع کنار بیام .گفتم خیلی که آدم خوبی

میشدم بی طرف بودم.بعد به این جمله که فکر کردمکل یوم عاشورا و کلّ ارضٍ کربلا

دیدم دقیقا این زمانم عاشوراست وقتی همه ی جهان رو ظلم گرفته

وکسی نیست به فریادهَل مِن ناصر یَنصُرنیآقا امام زمان(عج) لبیک بگه

،الانم بیطرفم وشاید طرفدار باطل، ببین همین الان که بشریت از تمدن

وفرهنگ وحقوق بشر داره حرف میزنه! دختر 3 ساله رو سر میبرن ،جلوی

چشم بچه پدر ومادرشو میکشن و من دقیقا بیطرف نشستم فکر دنیام

هستم که نکنه جنس گرون بشه نتونم ولخرجی کنم .

الان سوریه هر روز عاشوراست و هنوزم تو این مملکت کسانی هستند که

میگن چرا به این کشورا کمک میکنید اونا عربن به ما چه یعنی آدمای

مسلمون طرف باطل هم داریم. اینجور بود که درک کردم چجور 30 هزار

مسلمون جلوی امام زمانشون می ایستند .اون وقتا خیلی خوب بوده امام

حسین (ع) 72 یار داشته .الان امام زمان(عج) نسبت به جمعیت ملیونی

حالا 313 نفر پیدا نمیشه !واقعا بکجا داریم میریم .شمر ویزید زمان ما کی

هستن؟

به قول استاد شهید مطهری :شمر این زمان اسرائیله ،آمریکاست !


ولی امیدوارم خدا کمکم کنه که بتونم از حق دفاع کنم و جونمو در راه حق

بدم.

 هر کسی این متنو میخونه یه دعایی بکنه من به آرزوم برسم.


الهم عجل لولیک الفرج